Hvidbjerg Vinduet er en sund virksomhed, der producerer vinduer og døre. Alt fremstillet på højteknologisk niveau her til lands. Sådan har det været siden halvfjerdserne, hvilket er enestående. Mens andre efterhånden flyttede produktionen til udlandet, formåede Hvidbjerg Vinduet at forblive i Danmark. Den slags er man i stand til, når man kender sine svagheder og har styrken til at handle. – Som nu fx da vi kom ind i billedet i 2018, fordi Hvidbjerg Vinduet selv fandt det nødvendigt at blive mere synlige på SoMe.
Relationsskabende aktiviteter på SoMe hhv. målrettet B2C- og B2B-kunder – men også rekruttering er blandt opgaverne, der binder os sammen. Her er nogle eksempler:
Via Facebook og LinkedIn har vi hjulpet Hvidbjerg Vinduet til at blive mere synlige og dermed skabt en større kendskabsgrad.
Følgerskaren er øget med hhv 300% på Facebook og 450% på LinkedIn. Derudover har vi styrket deres Google MyBusiness og opsat Google Ads.
Opgave
Udbredning af kendskabet til Hvidbjerg Vinduets unikke og bæredygtige produktnyhed ZelaLUX.
Udfordring
Snæver målgruppe i et marked med mange konkurrenter.
Løsning
En digital videofolder med stor "gemmeværdi" og wow-faktor, indeholdende produktinformation og profilering.