Vi forklarer, viser
og bringer dine vinkler

Virksomheden og dens brandfortælling bliver offentligt vejet, målt og vurderet på tværs af medier og forskellige mennesker (kunder, konkurrenter, arbejdskraft). Fx er næste mulighed kun et swipe væk. Derfor er det meget vigtigt, at du uanset anledningen for et fremstød fremstår utvetydigt. Både visuelt og budskabsmæssigt i både enkeltstående koncepter og på overordnet niveau.

Brug os til sparring, til brandfortælling, til kampagneudvikling og/eller lad os medvirke på den afklarende rejse imod virksomhedens overordnede kommunikationsstrategi.

 

Kommunikationsstrategi / markedsføringsstrategi
Strategi! Det lyder forkromet, men findes overalt. Nok mest kendt fra krige og i kærlighed. Har du etableret, eller ønsker du at etablere dig som seriøs virksomhed, har du helt sikkert også en strategi. Måske har du ikke tænkt på det teoretisk. Alligevel er det sådan, at enhver virksomhedsstrategi bygger på begreberne mission og vision.

Missionen er din virksomheds eksistensberettigelse. Altså det, du er i markedet for at sælge. Visionen er derimod den position, du gerne vil opnå på markedet, og her kommer kommunikationsstrategien ind i billedet. For netop på grundlag af kommunikationsstrategien kan en plan for virksomhedens markedsføring tilrettelægges og effektueres.

Afklarende workshop 

Brug for hjælp til at definere virksomhedens strategi?
Så book tid til en afklarende workshop, som vi tilrettelægger individuelt ud fra behovet i netop din virksomhed.

  • Varighed 3-4 timer
  • Dagsorden udarbejdes af os på baggrund af afstemte ønsker for workshoppen
  • Deltagerne bør være samtlige nøglemedarbejdere
  • Vi er repræsenteret ved to personer fra FS2 reklame
  • Efter workshoppen sammenfatter vi dagens konklusioner og anbefaler herudfra en overordnet strategi

Brandfortælling
Brand! Et logo er virksomhedens særlige kendemærke. Visuelt samler det virksomhedens DNA, så der ligger ofte store følelser bag internt. Derimod kan logoet virke aldeles ligegyldigt eksternt, og så er der ikke tale om et brand.

Et brand skal man som virksomhed gøre sig fortjent til. Det kan gøres effektivt igennem virkelighedsbaserede historier (bureausprog = storytelling) med tilpassede vinkler iht. nævnte kommunikationsstrategi. Herved kan omverdenen nemmere få positive associationer, når de ser logoet, hører virksomheden omtalt osv.

Er du i tvivl, om du har et brand eller ej, eller vil du gerne opbygge et brand? Ja, så kan vi guide dig i rigtig retning.

Kampagneudvikling
Kampagne! Det kan være billigt smør i din lokale dagligvarebutik i en periode, og det kan være en politikers kamp for at blive genvalgt.

Ordbogens forklaring definerer det ca. sådan: En kampagne er en række målrettede handlinger, der gennemføres tidsafgrænset, og som har til formål at påvirke en målgruppes viden, holdning og adfærd.

– Her på reklamebureauet har vi erfaring med alle de faser, en effektiv kampagne fordrer. Lige fra idéarbejde, til produktion samt medie- og indrykningsplanlægning.

Skal vi tænke ud af boksen for dig?

- Så tag fat i mig!

Maiken Stærk Sørensen
Koncept & tekst
ms@fs2.dk

Det kan vi også hjælpe dig med...

Websites  .  Sociale medier  .  Grafisk design  .  Film & animation  .  Fotografering