Kunde: Smil med Østergaard

Fordi ’størst’ ikke er et salgsargument i sig selv

Smil med Østergaard er en moderne udstyret tandlægeklinik, der er etableret i 2018. Faktisk er den på få år blevet én af landets største. Men det er langt fra godt at bryste sig med her i landsdelen. Tværtimod! For det første er udvalgte tillægsord no-go. For det andet viser patientundersøgelser, at de fleste foretrækker et nært og trygt miljø, hvor man kender sin tandlæge og omvendt. Derfor søgte klinikkens ejere til deres kommunikation og markedsføring et bureau med lokal indsigt og psykologisk forståelse. Os!

Identiteten 

Visuelt og retorisk er identiteten afstemt navnet, der i sin bydeform forpligter til en vis balance i alle kommunikationsopgaver.
– Nok må der gerne være noget at smile af. Tandpleje er dog først og fremmest en sundhedsfaglig og dyr ydelse, der skal tages alvorligt.

”Infoaften om implantat-behandlinger”

Når man uden problemer kan tygge sin mad og/eller smile, er det svært at forestille sig, at netop det fylder alt hver eneste dag for nogle mennesker. Hvorfor de ikke handler på deres gener er der ofte flere grunde til.

Derfor tog Smil med Østergaard et helt særligt initiativ: Tandlægeklinikken ville indbyde til en infoaften om implantatbehandlinger. Som overskrift ikke ligefrem et trækplaster; så for os var det virkelig en kommunikationsopgave med ’kød på’.  At vores anstrengelser efterfølgende førte til X konkrete implantatbehandlinger hos Smil med Østergaard får virkelig smilet frem hos os! Det er altid den ultimative belønning, hvis vores kunders afkast overstiger deres investering i markedsføringen fra vores hånd.

Sociale
medier &
digital
markedsføring

Det vi kan hjælpe dig med

Websites  .  Sociale medier  .  Grafisk design  .  Tekst & koncept  .  Film & animation  .  Fotografering