Nyhedsarkiv

07-06-2018

Foreninger anvender biografen til information og rekruttering

Når der er rift om medlemmerne må man tænke anderledes.. 

Skive Forenede Volleyballklubber er en af de sportsforeninger som i år har valgt at gøre opmærksom på sig selv, ved hjælp af et reklamespot til brug i den lokale biograf samt på de sociale medier.

Formålet er at skabe hype omkring sporten, fællesskabet og sætte fokus på at der er plads til alle ligegyldigt alder og niveau. Og vil man i kontakt med en bred aldersgruppe er netop biografen et af de få medier, som folk i alle aldre benytter sig af og her kan man tale direkte til både børn, unge, voksne og ældre.

I biografen er den lokale volleyballklub sikker på at skille sig ud, og ikke mindst at få sit budskab ud da publikum, som hovedsageligt består af lokale borgere og potentielle nye medlemmer, ikke selv kan vælge reklamerne fra og derfor ikke kan undgå budskabet.

Se reklamespottet her: 

Skal din forening også have hjælp til en kampagne, som kan skabe opmærksomhed omkring jeres forening, så kontakt os her.