To af egnens store advokatvirksomheder slog sig pr 1. oktober sammen, og med fusionen opstod et behov for en ny designlinje. Advokathuset og Funch & Nielsen henvendte sig til FS2 og flere i huset blev sat på opgaven med at gøre virksomhedens materiale klar til den store offentliggørelse den 1. oktober. Opgaven lød på, at den nye designlinje skulle signalere forandring men samtidig også genkendelighed til de to virksomheders oprindelige identitet.
Art Director Brian O. havde opgaven med transformeringen af de gamle kendetegn fra de to virksomheder til et nyt redesignet logo. En spændende proces som altid, hvor skrifter, farver og idéer prøves af og diskuteres med kunden .
Jane Søndergaard, der arbejder med kommunikation og online markedsføring, oprettede en ny virksomhedsside på Facebook og tilrettede deres eksisterende LinkedIn profil. Vigtige kanaler som skulle være med til at sprede budskabet om fusionen og øge kendskabet til egnens - nu største advokathus.
Sideløbende kørte annoncekampagner i de lokale medier for at sprede kendskabet til virksomheden mest muligt.
Har jeres virksomhed brug for hjælp til en ny designlinje, hjælp til brug eller opdatering af sociale medier eller noget helt andet. Så kontakt os.