Ifølge den amerikanske tech-gigant HubSpot er LinkedIn det mest effektive af alle sociale medier, når det gælder såkaldt lead-generering. I en rapport afslører de, at tallet er hele tre gange større end lead-generering via hhv. Twitter og Facebook.
Hvad er LinkedIn annoncering?
Annoncering på LinkedIn kaldes også push-marketing. Dvs., at du betaler LinkedIn for at vise din virksomheds annonce for brugere af platformen, som vurderes til at være interesseret i netop din ydelse/dit produkt.
Hvor tit bør der ske noget på virksomhedens side på LinkedIn?
i anbefaler en struktureret tilgang og fast frekvens iht. virksomhedens aktiviteter på LinkedIn. På den måde er der bedst chance for at lave indhold med kvalitet og relevans, og det skal til. Man må ikke tro, at man får ’likes’ for hvad som helst og af hvem som helst.
Indholdet på LinkedIn kan fx aftales kvartalsvis og udarbejdes forud – med plads til spontane indfald. Vi tilbyder os både som rådgivende og udøvende partner og skeler i arbejdet til din virksomhedskultur, din målgruppe, en given mission, sæsoner, traditioner osv.
- Så tag fat i mig!
Jane Søndergaard
Bureaukonsulent/Online manager
js@fs2.dk