Google Remarketing

 

Hvad er Google Remarketing? Det er en metode til at fastholde kontakten til de personer/kunder, som på et tidligere tidspunkt har interageret med dit website og/eller din app. Med remarketing er det muligt at få vist dine annoncer til disse, hvis de aktivt søger i Google, eller når de besøger et af Googles partnerwebsites, der viser bannerannoncer. Google Remarketing øger dine kunders brandbevidsthed og kan medvirke positivt til at skabe mersalg.

2 populære metoder til remarketing i Google Ads:

  • Standard-remarketing, hvor du kan vise annoncer til tidligere besøgende på dit website/app.
     
  • Dynamisk remarketing, hvor du kan gentage visningen af produkter, som en given besøgende tidligere har vist interesse.

Der er mange flere metoder at sætte ind med afhængig af behov. Hvilken eller hvilke, der er bedst egnede for dig, skal vi nok finde ud af.

Vil du vide hvad Google Remarketing kan gøre for dig og din forretning?

Ring for en uforpligtende snak!

Jane Søndergaard 
Online Manager
js@fs2.dk
+45 22 84 16 88